Könyv a Bookline oldalán!

Örömmel közölhetem, hogy a könyvemet mától a Bookline online könyvesbolt is árulja… Vártam, hogy oda kerüljön volt halogatás és tologatás, de végre ott van.

Nem az első oldalon, a romantikus e könyvek között megtalálható.

Jó érzés ott látni a művemet!

2 gondolat “Könyv a Bookline oldalán!” bejegyzéshez

  1. Szivbol gratulalok Gabika!!! biztos vagyok benne, oriasi orom ez neked:) egyutt orulok Veled!
    /mas
    Mivel en meg voltam tisztelve azzal, hogy olvashattam, szeretnem megvenni nyomtatasban, tudod foghatoan:) ugy kaphato vagy majd kesobb?

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

